Сторінки

вівторок, 30 листопада 2010 р.

Праця не пішла намарно

         Сьогодні подивився видачу яндекса і бачу що не марно я працював.Адже мої 3 блоги жж отримали тіц 10 і яндекс-ранк 2.Перший блог я наповнював можна сказати рерайтом.Другий блог я наповнив копіпастом - новинами і ще декількома дописами,які я придумав сам,так у нього в гуглі понад 100 сторінок індексовані.Блог має вік  майже два місяці.Я коментував різноманітні новини і дописи інших користувачів,а особливо тих що перебувають у топ-20.Третій блог я наповнив розділами із підручників,які скачав з інтернету і за якими я вчився на попередніх курсах університету.Також зробив декілька копірайтових статтей.Також зауважив цікаву тенденцію,що ті блоги з яких я продавав посилання,поступово втрачали сторінки в індексі яндекса,але на гугл це ніяк не вплинуло.Тоді як один "чистий" блог також втрачав але не так сильно.Причому я з другого блога продавав посилання тільки як  появилося по одній сторінці в індексі гугла і яндекса.Мені вдалося з другого і третього блогів на сеозаврі заробити разом 50 російських рублів за місяць.Перший блог я ще поки що розвиваю і посилання із нього не продаю.Крім того я залишав посилання на свої блоги на різноманітних розкручених сайтах,і можливо це також вплинуло на тіц.

Немає коментарів:

Дописати коментар