Сторінки

пʼятницю, 10 грудня 2010 р.

Сайт Ex випав із пошуку.

      Сьогодні як завжди ввів у пошуку сайт ex.ua, щоб скачати якийсь фільм чи музику і побачив,що в гуглі є тільки згадки про нього на інших сайтах,але прямого посилання не було.Так розумію,що справдилося те про що писалося в новинах,бо американці поскаржилися,що на цьому сайті публікується піратська продукція.Напевне гугл добавив сайт у чорний список.Коли я спробував найти сайт через яндекс,то це мені вдалося.Адже сервери гугла знаходяться у США,і тому на них можна вплинути.Взагалі не сприймаю боротьбу із піратством.Коли я скачував музику із багатьох сайтів,то велика частина її мені не сподобалася а тільки окремі композиції я зараз слухаю.За останній рік  я скачав десь 7000 пісень.Якщо перевести це у середньостатистичні альбоми музикантів по максимуму 15 пісень то це виходить 460 альбомів.В нас в магазині коли я останній раз купував "ліцензійні" компакт- диски,то вони коштували мінімум 20 гривень.Разом це виходить сума 9000 тисяч гривень.Це виходить,що я на рік повинен стільки витратити тільки на музику,яка мені можливо не сподобається.Навряд чи люди,які заробляють трохи більше тисячі в місяць,а мінімальна зарплата в Україні ще менша, будуть тратити навіть менші суми,щоб купити якусь низькопробну тарабарщину,яку потім десь закинуть в шафу.Таким чином,якщо уявити ідеальну картину,коли немає піратських копій,то виходить що більшість українських слухачів музики були б позбавлені можливості послухати її і були б обмежені тим що крутиться на радіо і телебаченні.Фактично і наші зірки багато би втратили,адже про їх існування багато хто навіть би не дізнався.Вони повинні дбати не тільки про збагачення але і про те щоб принести людям щастя своєю музикою.

Немає коментарів:

Дописати коментар