Сторінки

суботу, 21 травня 2011 р.

Як правильно розташувати контекстну рекламу

Продовжую писати пізнавальні статті про контекстну рекламу. Сьогодні зараз треба написати про те, де правильно розмістити рекламу, щоб на неї клікнули. На багатьох сайтах можна побачити як цю рекламу розміщають десь у правому сайдбарі внизу, так що її ніхто і не побачить, якщо не прокрутить колесо мишки у самий низ. Або розміщують десь у футері.

Це мені здається неправильно. Самі подумайте: коли людина зверне на щось увагу? Правильно, коли ви розмістите його в неї перед очима. У любому магазині якщо ви знаєте правила маркетингу, то найдорожчий товар треба розміщувати на рівні очей, щоб він у першу чергу попадав у поле зору потенційного покупця.

Тому контекстну рекламу варто розмістити одразу під заголовком статті. Отже заходить хтось на ваш сайт, читає заголовок і бачить контекстну рекламу. Можна розмістити великий банер, який буде кидатися у очі. Так само варто розмістити рекламу одразу під текстом. 

Стосовно клікабельності такої реклами, то у мене найбільш клікабельним є блок реклами саме під заголовком статті. Блок реклами знизу статті є менш клікабельним. Але у мене не дуже велика відвідуваність на сайті, щоб щось там аналізувати, але все одно клікабельність висока.

Очень приятно, когда везде чисто на улицах нашего города и прибрано. Но для етого нужно постоянно подметать и убирать мусор у мусорные ящики. Но все равно со временм они стают полными. Нам тепер нужен вывоз мусора а после етого мы снова сможем наполнять нашы мусорные ящики разными ненужными вещами.

Немає коментарів:

Дописати коментар