Сторінки

понеділок, 23 травня 2011 р.

Переваги bloggera

Колись я користувався системою лайвжорнал. Це перша блогоплатформа із якою я був познайомився .  Потім навіть завів у ній блог. Потім кількість блогів на лайвжорнал перевалила за десяток. Однак згодом всі посилання із лайвжорнал стали нофоллов.

Тоді я закинув ці всі блоги у які було вкладено багато праці. Та все ж і прибутку вони принесли відповідно багато. Останній місяць я перебував у розгубленості. Що ж робити? Блоги які приносили мені основний прибуток, перестали його приносити. маю декілька блогів на платній платформі.

Тому я вирішив переїхати на блоггер. Він набагато більш функціональний як лайвжорнал. Тут можна змінити дизайн, пиляти шаблон і навіть самому його створити.Також є можливість прикрутити до блогу плтний домен, тобто перетворити на повноцінний сайт. Я провернув кілька таких проектів і мені здається, це вдалося досить успішно.

Тому планую працювати і дальше у цьому напрямі. Головне об із блогером не сталося те що із лайвжорналом. Але поступово планую переходити на більш серйозні проекти. Тобто на новий рівень розвитку. для цього закуплено домен і крім того ще розвивається два проекти на платному домені і хостингу.

Згодом вони стануть пріоритетними, що дозволить працювати значно ефективніше при менших часових затратах.  Планую написати іще серію статтей на цю тему. А потім буду обсуджувати таку штуку як марафони.

Для хранения бензина и дизтоплива отлично подойдет цистерна для нефтепродуктов которую очень удобно использовать.

Немає коментарів:

Дописати коментар