Сторінки

понеділок, 20 грудня 2010 р.

Дослід зі створення мережі гс у жж

 Раз сидів до третьої години ночі в інтернеті і спала на думку нова ідея.Отож я створив 10 блогів у livejournal виключно для заробітку.Я вже скопіпастив у блог по 5 статтей із підручників економіки які мені потрібні були для навчання бо я на економічному вчуся.Тепер планую здійснити взаємне коментування всередині цієї мережі цих копіпастових статтей.Таким чином будуть створені зовнішні посилання і буде підвищена вага кожного з цих блогів.Ще створив спеціально спільноту у жж для того щоб із цих блогів робити дописи.Потім планую створити спеціально для цього експерименту твіттер акуант щоб постити у нього для пришвидшення індексації сторінок у пошукових системах.Маю один блог livejournal із тіц 10,так думаю його коментувати цими гс-ами.І навпаки із нього коментувати гс-и.Ще заодно можна буде  трохи в коментах повставляти посилання на свій сдл,щоб і його підняти.Через тиждень планую добавити ще по 5 статтей і ще через пару днів ще з десять.Таким чином,щоб у через місяць в мене було з кожного блогу по не менше 10 сторінок в індексі яндекса,а також можливо гугл.Після цього буду продавати посилання через біржу статтей Seozavr.Ось мій розрахунок: 10 блогів * 10 посилань* >2 рублі=200 рублів.Якщо перевести в наші то це буде 50 гривень,або понад 6 доларів.Це для мене програма мінімум і в такому разі  експеримент я буду вважати вдалим.

Немає коментарів:

Дописати коментар