Сторінки

середу, 15 грудня 2010 р.

Нарешті появилось

       Маю я один блог на вордпресі  - dyrnuchka.in, який створив на початку грудня.Так я написав там вже 60 таких собі статей,здебільшого про враження від переглянутих фільмів,та й взагалі,які я не дивився,але десь прочитав про них на торентах.Також пишу про свої улюблені ігри і як правильно їх грати,тактику стратегію.Розділ про музику поки що не дуже,бо мені не цікаво про це писати,та й людям напевне читати,музику більше слухати люблять.
      Хоча стараюся писати статті і від себе,та  це здебільшого маразми,я так і розділ назвав.Пишу про всяку небувальщину.Про вигадані репортажі сутичок між бандами гопників і ботаніків,про сільське життьи,про тренування когутів,та іншу штуку для наповнення унікальним текстом,все що на думку спадає.Потроху вчуся працювати над дизайном сайту.
      В індекс гугла статті попали вже у перші дні існування блогу.Із яндексом чомусь було більше туго,і я було почав хвилюватися,та сьогодні подивився статистику через один сайт,де пр і тіц визначають,так уже 12 сторінок проіндексовано в яндексі.Тож появився новий стимул писати і наповнювати блог.Взагалі він мені дешево обійшовся.Домен in  купив за два долари на рік.За півгіга хостингу плачу  щомісяця по долару.Заробляю їх тяжко на різних клікових поштовиках і спонсорах.Думаю за ті копійки відкрити повноцінний сайт вже на іншому двигуні,зацікавився joomla,бо пише що з його допомогою можна створити потужний портал.Хоча я не дуже шару в цім,бо з вордпресом знайомий неповний місяць,а два місяці тому ледве сайт на юкозі створив.Тепер на це все звисока із посмішкою дивлюся,мовляв,як можна такого не розуміти, так пам'ятаю   один професіонал і написав на одному форумі для "чайників".
      Зразу створював сайт для подальшого продавання посилань,але тепер якось шкода,тому буду якось все урівноважувати,а не так як я зробив із одним блогом жж,який тепер має тільки дві сторінки в індексі яндексу,бо я з нього продавав посилання тільки,як попало по одній сторінці в яндекс і гугл.

Немає коментарів:

Дописати коментар