Сторінки

неділю, 9 січня 2011 р.

Пишу далі

        В попередньому пості я вже писав про мережу сайтів і не знав як її монетизувавти.Багато хто скаже що мовляв я такий-сякий вирішив заробити за допомогою як то говорять сірих методів.Але якщо порівнювати продаж посилань із тим що я сьогодні побачив коли шукав один реферат до інституту і зайшов на сайт із рефератами і курсовими мене просто вразило.В якості монетизації там використано якусь напевне тізерну рекламу і повсюдно на вас дивляться якісь гнилі зуби або ще якась гидота.Після цього зникає бажання заходити на подібні ресурси,але все ж треба бо реферат потрібно писати.Це неначе знущання автора сайту.Хіба він не може якось інакше монетизувати сайт або хоча б вибрати тематику відповідну?
        А взагалі то я знайшов біржу посилань байпост і вона тим хороша що побудована за принципом сапи,але в ню приймаються блоги жж.Правда треба щоб тіц був не менше 10 і не менше 20 сорінок проіндексовано гуглом і яндексом.Так що треба старатися,коментувати блоги своєї гидомережі,а зовсім недавно я розібрався у такій штуці як внутрішня перлінковка,от тепер і експериментую - пробую перелінковувати свої блоги і сайти.Не знаю що із того вийде бо перелінковувати треба в нових постах,а в старих напевне не сподобається пошуковим системам,хоча напевне їм все одно що ви робите на сайті,головне щоб на зовні посилань багато не було.
      І ще хотів сказати за свій перший комерційний блог на жж який я колись у вересні того року створив і вирішив на ньому заробити,заробляв на лієксі і сеозаврі,блог здобув тіц 10 але врешті решт попав під фільтр яндексу і там залишилося 2-3посилання при пошуці.Потім мені стало шкода адже тіц 10 тож я видалив майже ввесь копіпаст а також всі зовнішні посилання і почав сам писати а потім і коментувати блоги друзів.В результаті в індексі яндексу уже 9 сторінок і здається скільки не було із самого початку існування блогу.Тепер я почав робити там перелінковку і сподіваюся дійде кількість посилань хоча б до 20 і тоді спробую працювати через блогун.

Немає коментарів:

Дописати коментар