Сторінки

неділю, 30 січня 2011 р.

Видача яндексу

Яндекс видача завершилася для мене успішно. Хтось там казав, що мовляв він погано індексує блоги на блогспоті. Але я бачу, що казали не перевіряючи. Ось цей блог мав до останнього часу всього одну сторінку у індексації, а після сьогоднішньої видачі аж 14. 

Навіть на жж так блоги не індексує. Отже бачу, що працювати можна. Зараз готую один блог жж для того, щоб пропхати його в блогун. І сьогодні він має вже 20 сторінок в індексі яндексу, тіц 10, понад 30 друзів. Фактично все вже є. 

От тільки сторінок в індексі якраз і має бути не менше 20. Можливо почекаю трохи, щоб було більше, а то може і випадуть. До речі той блог був напевне під якимось фільтром, але я трохи попрацював над ним і це дало свої результати. Я веду на нім перелінковку. Я вибрав спосіб перелінковки, коли кожен новий пост посилається на попередній. Така собі послідовна перлінковка. Можливо вона і неправильна, але результати як бачите, є. 

Правда до останнього часу яндекс якось індексував мої статті певним цікавим способом. Коли чисельність сторінок в індексі дійшла до 16, то він почав індексувати кожний новий пост, в той час як попередній пост випадав із індексу. Але я все одно думав, що це тимчасово, і продовжував. Правда на одному своєму юкозовському говносайті поставив посилання на декілька постів, а точніше на один. Почав використовувати теги. 

Та  ще й у профілі залишив посилання на старі сторінки. Тепер подібним способом і решту блогів оптимізую, і бачу результати є. Тут напевне зроблю те саме і тому читайте про український інтернет . Життя триває!

Немає коментарів:

Дописати коментар