Сторінки

вівторок, 1 лютого 2011 р.

Підсумки січня

Ось минув місяць січень, пора свят і веселощів. Однак для мене він видався досить тяжким. Робота в інтернеті переривалася, коли я пив-гуляв. Але все одно результати певні все таки є.

Якщо відняти витрати на хостинг, то я заробив понад 8 гривень за місяць. Це в основному заробіток на поштовиках.На другому місці контекстна реклама, яку я сам клікав, бо у мене проксі-сервер)

Чим я ще заробляв.. Ага, ще на платному казахстанському форумі. І накінець продав одне посилання за три центи на лієксі. Хоча наші блогери рекомендують ставити ціну 1-2 центи, то я поставив 3 центи. В мене прийшло за місяць три заявки по 3 центи на нульовий блог жж із матеріалом перекладеним з чужинських сайтів через гугл хром.

Та найбільше часу я у січні витратив на розвиток своїх сайтів. Я вже писав про мій дослід із створення мережі говноблогів на жж. Я планував вже через місяць продавати посилання. Але експеримент затягнувся. І я вирішив його продовжити. Вже багато сторінок проіндексовані пошуковиками. Ще маю кілька блогів жж "для людей" Один був попав у чорний список, бан чи фільтр яндексу, я в тому ще добре не розбираюся. Але я попрацював і вивів його із цього стану. І після сьогоднішньої видачі в яндексі 26 проіндексованих статтей. Тепер можна пускати його в блогун) Може вдастся збити трохи бабла.

 Ще працюю над одним юкозовським сайтом,  тематикою якого є музика і я хочу заробляти на файлообмінниках. Правда спочатку я наповнював його різними економічними розділами підручників і на них якраз іде трафік. Тому взяв і поставив на ньому контекстну рекламу. Поки що результати ніякі але трафік в районі 10 хостів на добу на сайт іде. Може додам ще статтей. Далі мій блог на вордпресі - "дурничка". Для нього я вже написав 99 статтей за два місяці і постійно покращую їх оформлення. Трафік поки що невеликий - 4-10 відвідувачів на день, а кількість підписантів максимальна була 13 людей.

Далі про цілі на майбутнє. Що являється моєю ціллю? Поки що  ставлю ціль заробляти у місяць стільки, щоб відбити витрати. А це плата за інтернет і за хостинг дурнички. Це разом виходить 75 гривень у місяць. Якщо дозволить здоров'я то багато що зроблю за лютий. Захмарні цілі не ставлю, бо їх не потребую. Бажаю всім міцного здоров'я і віри у життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар