Сторінки

середу, 2 лютого 2011 р.

Блогун підкорений!

           Сьогодні в мене приємна новина. Мій блог на livejournal пройшов модерацію в блогуні. Так що тепер можливо щось таки зароблю. буду наповнювати його матеріалами частіше, щоб заробити гроші і відбити витрати хоча б за оплату хостинга для одного із сайтів, а також оплату за інтернет. Що ж поживемо, побачимо.


Ще у планах створити англійський сайт. Англійської я майже не знаю, але думаю використати для перекладу на англійську гугл хром. Думаю заробити на трафіку. Ще в планах створити подібний говносайт китайською мовою. Адже китайців так багато, що трафік повинен іти великий.


Почав робити сайт про кулінарію, правда це буде такий собі міні-блог, із ключовими словами, для заробітку на контекстній рекламі. Поки що гугл адсенс я не використовую. Бо по переше це не практично, там якісь купони треба отримувати, якби там було через вебмані, то я б інакше робив. Адже реклама там не тільки якихось російських компаній, але і українські підприємці дають рекламу. А це вже більш перспективний бізнес.


Ото дивлюся що трафік на цей блог зовсім нульовий. Значить треба напевне якісь ключові фрази підбирати, може це щось і дасть, хоча для чого мені цей трафік потрібен, адже я пишу для себе.


Планів досить багато, але це все махання кулаками в повітрі. Хоча б втілити попередні які я описав у підсумках за січень.

Немає коментарів:

Дописати коментар