Сторінки

понеділок, 21 лютого 2011 р.

В контакті не спасеться

Всі хто шарить по нетрях мережі, вже чули новину про те що тепер реєстрація в контакті тільки по запрошеннях, і здається кожен їх має тільки три, а більше вже треба купувати, чи якісь бали обмінювати. Зрозуміло, що ще є боти, які вже зареєстровані і кожен з них має по три запрошення, а відповідно кожен новозареєстрований також має по три, хоча я може помиляюся і боти невигідно реєструвати вручну, адже смисл втрачається. Однак не всі мають в наявності спам-ботів, а зареєструватися дуже хочеться, наприклад для створення акаунту під блог чи сайт.

І на поштовиках на яких я працюю вже почали зявлятися такі завдання, як продаж акаунтів в котакті, а також створення на себе нових, я так розумію, на свої запрошення. Правда ціна була така 2-3 центи. А сьогодні я побачив вже 10 центів. Однак з часом, коли попит значно перевищить пропозицію і буде дефіцит на запрошення, то і ціна підскочить.

Думаю, що я тоді продам десь по долару якісь ліві акаунти, який зареєструю на свої запрошення, тим більше що в мене зараз є три акаунти в контакті. Можна створити цілу піраміду із акаунтів і заробити кілька мільйонів))) Це так як купити яблуко по одній копійці і прододати по дві, а потім знов на ці гроші купити по одній а в кінці получити спадщину від тітоньки, як у анекдоті згадується.

Два-три тижні тому я писав, мов блогун підкорений, але досі ні одної заявки не прийшло, однак я далі розвиваю блог.

Немає коментарів:

Дописати коментар