Сторінки

понеділок, 14 березня 2011 р.

Трафік повалив

Сьогодні на один із моїх сайтів число ререходів значно збільшилось.  До цього рекордом було щось 40 перходів із пошукових систем. А сьогодні аж 68 перходів. Сайт побудований на юкозі і без власного домену. Я наповнюю його науковими статтями по економіці і ще музикою яка закачана на турбобіт. Ще стоїть контекстна реклама від така і піплгруп.

 Але поки що ніхто не перйшов бо якість реклами там бажає кращого. Основною метою все таки є трафік по плані музики а не статей. Може колись як будуть кошти, то створю подібний сайт на платному хостингу і домені. Один мій одногрупник є великим фанатом торентів і вирішив створити свій торент сайт. Ще мені пропонував купити торент за 2000 баксів. Але я так поглянув що торент сайт можна створити всього за 3 долари.

 Треба  домен за 2 долари і хостинг за долар в місяць на пів гігабайта. CMS я уже скачав, парвда треба її перекласти на українську. Там є що перекладати. Я хоть не програміст але вже розумію як перекласти. Але може вже є перекладена на українську. Та для чого мені те потрібно? Тим більше що потім треба оптимізувати, просувати.

 Цим чим займаюся зараз є напевне вигідніше. Ось скоро запущу сателіт для сапи. Правда не знаю чи щось із того вийде.

Немає коментарів:

Дописати коментар