Сторінки

пʼятницю, 1 квітня 2011 р.

Підйом у березні

Що ж, місяць березень несподівано закінчився. Пора подивитися, що ж мені вдалося зробити за цей період часу. Цілей у мене поки що не дуже є багато а саме одна: заробити на оплату інтернету і хостингу, разом 73 гривні, але тепер додався ще один хостинг і разом виходить 81 гривня.

Що ж я заробив за цей місяць? Переш за все згадаю поштовики. На них я заробив основну суму у лютому. Цього місяця на поштовиках зароблено достатньо щоб заплатити за два хостинги по долару і ще щоб купити домен за два долари. Але це витрати, а заробіток становить 18 центів. Мало. Далі в мене появився трафік на сайти і я поставив контекстну рекламу від Адсенс. В результаті заробіток за місяць 0,25 €. Більш ефективно ніж всякі таки, вмлінки і піплгрупи. Далі на оплачуваному форумі заробив 10 центів. На файлообмінниках зароблено 7 центів, але я трохи закинув це діло.

 На вебмані в мене завалялося 9 центів і ще кілька копійок українських та російських. Далі йде заробіток із блогуна. Зароблено за місяць цілих 240 рублів. Це для мене досить багато. Це з двох блогів. А тепер їх у мене там вже чотири разом із твіттером, тому думаю в квітні заробити більше. Однак 240 рублів це без комісії а з комісією виходить 204 рублі. 

Далі йде заробіток на твайті. Тут вдалося відщибнути 141 рубель. Продав лайки із фейсбуку та кілька твітів і ретвітів, а крім того зафоловив ще кілька фоловерів за гроші. Тут комісія 30%, тому чистий прибуток 98,7 рублів. Оце і все, в підсумку зароблено 303 рублі і 50 центів та 25 євроцентів. У наших рідних виходить, що я зарабував 88 гривень.

 В лютому зароблено всього 19 гривень. Тобто виходить, що я цілі досягнув. Однак я ще не набрав мінімальних сум для виводу в цих системах, тому буду старатися цього досягти, щоб щомісяця виводити хоча б з однієї із систем: блогуна або твайту мінімальні суми. Це можна сказати наступна ціль, яку я ставлю.

Немає коментарів:

Дописати коментар