Сторінки

пʼятниця, 20 травня 2011 р.

Для чого контекстна реклама

Контекстна реклама як і інші види реклами потрібна для поширення інформації про певний вид продукції чи послуги із метою притягнути і  втягти споживача до її використання. Наприклад реклама ноутбуків чи пральних машин. 

Контекстна реклама в інтернеті має декілька видів. як я вже писав це може бути відеореклама, графічна і текстова. Я чомусь віддаю перевагу саме текстовій рекламі, як найбільш ефективній і клікабельній. Клікабельність це відношення кількості переглядів сторінки до кількості кліків на блок реклами.

Контекстна реклама може давати непоганий прибуток. Наприклад читав недавно як один чувачок із заграниці заробив за добу на контекстній рекламі 17000 доларів. Він просто отримав великий трафік за пошуковим запитом Євробачення і вдало його монетизував завдяки правильно розміщеним банерам реклами від гугл адсенс.

Вартість кліку по контекстній рекламі залежить від тематики. Так бізнесова тематика є самою дорогою. Однак наприклад у мене найдорожчою була реклама за 25 євроцентів. Це звісно небагато, але якщо б удень було із 100 таких кліків і ще й до того регулярно, то можна непогано жити.

Вы решыли поженится и вам хочется штоб ваша свадьба запомнилась на всю жызнь? Тогда к вам придет фотограф на свадьбу и сделает все как нужно.

Немає коментарів:

Дописати коментар