Сторінки

середу, 18 травня 2011 р.

Відеореклама в Google

У мене на багатьох блогах стоїть контекстна реклама від Гугл Адсенс. Ці сайти  розташовані на хостингу від блоггера. Там є можливість просто додати жава скріпти зверху або знизу сторінки. Коли люди заходять за певним пошуковим запитом, то гугл адсенс видає так звану релевантну рекламу. Тобто ця реклама є відповідною тому що вами написано. Але не завжди так, наприклад в Україні не дуже розвинена ця реклама у гуглі. Тому і релевантних запитів немає. Але все одно, якщо пошукати, то цілком можна щось потрібне знайти.

Тому можна робити сайти під цю рекламу і заробляти на цьому гроші. Наприклад писати про кухню, або про різну сільськогосподарську техніку. Бо на ці запити є релевантна реклама. Хоча можливо вона не дуже дорога, але кліки так звані будуть.

Та зовсім недавно я зайшов на один із своїх таких блогів і зверху як завжди побачив звичайну текстову рекламу. Але знизу я поставив можливість вибору графічної чи текстової реклами. Так для перевірки клікабельності цього виду оголошень. І бачу, що замість реклами показує відеоролик. Тобто тепер гугл адсенс запропонував нам можливість переглядати відеорекламу в інтернеті. Мені і самому закортіло натиснути і передивитися цю рекламу, але це не можна робити.

Та все одно, це показує, що така реклама  є привабливою, принаймні для мене. Тому буду далі експериментувати із цим видом реклами.

Интерестный интернет-магазин китайского чая в Москве. Ви можете посетить магазин чая, и купить такие сорты как Да Хун Пао, или Те Гуан Инь.

1 коментар:

  1. Добрий день!

    Дякую за Ваш блог, я теж зараз починаю розбиратися в інтернеті. Хотів би в Вас дізнатися, Ви колись пробували просувати самостійно сайт в інтернеті по цій методиці: http://www.idg.net.ua/seo/ ? Знайшов в інтернеті, грошей нема щоб замовити, а просувати свій сайт автозапчастин потрібно. Що Ви скажете?

    ВідповістиВидалити