Сторінки

пʼятницю, 11 березня 2011 р.

Самовдосконалення

Як я вже казав це не єлиний мій проект який я розвиваю в інтернеті. В мене їх анкопичилось вже декілька більш серйозних, а деякі мені вже приносять прибуток.  Я вже три місяці як познайомився із вордпресом.

Навіть створив сайт на вордпресі про гумор ігри фільми і потроху його розвиваю. Можна сказати, що він є по суті експериментальним, я на ньому вчуся як будувати сайти. І коли дивлюся на перші статті,  а потім на останні,  то бачу що певний прогрес є.  Я вже почав більш-менш нормально писати статті,  їх форматувати,  ознайомився із правкою коду сайтів.  Знаю вже як змінити дизайн,  шаблони трохи підкоригувати.

  Також почав розуміти звідки береться трафік.  Хоч там трафік не зовсім великий, всього 0-15 відвідувачів на день. Правда закупівлі посилань зовсім не ведеться. Стараюся шукати міця для халявних посилань. Деякі статті збирають побільше трафіку наприклад пост про кота лісового, або як  сам допис називається, справжнього кота і те де він живе і так далі. 

А написав я цей пост із метою отримати халявне посилання, що у мене і вийшло. Використав цей блог в якості сателіта у прямому значенні цього слова. До речі блог добре індексується, незважаючи на те що на нього взагалі ніяких посилань немає, хіба що із коментарів. Та  мені це й не потрібно

Немає коментарів:

Дописати коментар