Сторінки

суботу, 5 березня 2011 р.

Moz rank - нашо воно треба?

Я лазив по багатьох інтернет сайтах, а коли встановив у себе інтернет браузер то для мене відкрилася можливість переглядати і сайти іноземною мовою, бо в хромі сторінки перкладаються на українську автоматично, а в мозіллі трохи все інакше. Я вже писав про підсумки лютого прибуток зріс більше як у два рази і становив 19 гривень.


Але продовжимо про  Moz rank. Що це за показник такий? Я відкопав що це аналог гуглівського пр.
Але він оновлюється набагато частіше і має не тільки цілі одиниці але і десяті і соті. Хоча деякі сеоністи висловили сумнів стосовно співмірноті цих двох показників. Бо у них є ресурси у яких пр один а Moz rank інший. Moz rank для свого ресурсу можна перевірити на allaboutsite, це щось таке як російські pr-cy. 


Так от цей блог який ви зараз дивитесь має Moz rank 1.15.  Це і не дивно адже по yahoo тільки 12 зворотніх посилань є на мій ресурс.Ще в мене є блог на livejournal із показником 3.46. Але пр у нього нульовий і напевне колись підскочить до 3. Тоді попробував сайт одного із українських блогерів і там пр4 і  Moz Rank 4.29. Тобто дані співпадають. Але у цього блогу 1500 беклінків тому то і такі дані. Досить цікаві дані, треба буде ще відшукати лічильник щоб поставити на свій сайт. 

Немає коментарів:

Дописати коментар