Сторінки

понеділок, 28 лютого 2011 р.

Підсумки лютого

Що ж нині останній день лютого і варто підбити підсумки того що я зробив і заробив за цей місяць. Звісно якщо це так можна назвати.Отже поїхали.

На поштовиках я заробив 1.08 долара і 0.7 рублів. На біржі в якій платять за спілкування wmbeast.kz заробив 0.2 $. На контекстній рекламі а саме на так.ру я заробив 6.26 рублів. На лієксі заробив 3 центи. На файлообміннику турбобіт заробив 3 центи. Крім того ще на гаманці завалялося 0.58 $ і 3.18 рублі, які я також зняв із цих систем але нікуди не вклав.Тобто все разом це 2.1 $ і 10.20 рублів переводимо це все в наші рідні гривні і виходить кругло 19 гривень.

Це можна сказати мій чистий прибуток за місяць. Якщо не рахувати ті гроші що вложені в завдання а також долар який заплатив за хостинг і ті гроші які крутяться на біржі вмділлер а це разом із прибутком 1.6 долара.
Що можу сказати, порівнюючи із січнем коли я заробив 8 гривень то прибуток більший більше як у два рази. Тоді я заробив був тільки 8 гривень.

Стосовно цілей то вони не змінилися, а саме заробити 75 гривень у місяць, щоб покрити витрати за інтернет а також за хостинг, які я успішно поки що покриваю заробляючи в цьому самому інтернеті.

Немає коментарів:

Дописати коментар