Сторінки

неділю, 27 лютого 2011 р.

Збираю гроші на болото

Буду називати говносайти болотом. Бо треба мати український відповідник. Він повинен буди на платному хостингу із доменом другого рівня. Планую продавати посилання в сапі. Все почалося з того що я як уже писав у попередніх постах, створював мережу говноблогів для заробітку спочатку через сеозавр. Потім я зрозумів що він уже не функціонє, потім був байпост через який я може ще попрацюю а також я уже деякі блоги добавив на лієкс. Потім я почав шукати унікальний контент і додумався його перекладати із інозщемних сайтів. Зараз назбиралося понад 100 матеріалів і скоро буде ще більше і я подумав що варто створити сайт для біржі посилань сапе. Паралельно із нею можна буде на різних лінкфідах і сетлінксах продавати посилання. Для цього мені треба всього навсього 3 долари і вже половину я заробив.

Немає коментарів:

Дописати коментар